miercuri, 1 iulie 2009

Oua de ciocolata cu crema


Am adunat coji de oua astfel: la ouale din care am facut omlete sau altceva la care nu trebuie sa se pastreze galbenusul si albusul intreg le-am facut un orificiu mai mic intr-unul din capete si am extras continutul apoi le-am spalat cu apa calduta inauntru si le-am pus la scurs.

Am topit la microunde ciocolata menaj si cu o lingurita am turnat ciocolata in cojile de oua, apoi am intors coaja de ou pe toate partile astfel incat sa se intinda ciocolata peste toata coaja de ou.

Am lasat la uscat si apoi am repetat operatiunea pentu ca oul sa fie mai rezistent. Am lasat apoi sa se intareasca ciocolata la temperatura camerei cateva ore.

Se umplu apoi ouale cu crema, dupa preferinta fiecaruia, nu chiar pana sus( se lasa cativa milimetrii neumplut). Ouale se pun la rece ca sa se intareasca crema iar apoi se topeste inca putina ciocolata cu care se acopera partea care a ramas goala si orificiul oului.

Se lasa sa se intareasca ciocolata iar apoi se decojeste oul cu grija........si am abtinut oua de ciocolata cu crema facute in casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu