marți, 3 ianuarie 2012

File de somon la cuptor in sos de vin

Cand am cumparat somonul acesta am visat la o reteta mai elaborata pentru revelion dar cum eram contra timp pana la urma am folosit si la somon reteta de la crap la cuptor si a iesit si asa foarte gustos.

1 kg file de somon
condimente pentru peste
100 ml vin alb demisec
felii de lamaie
Am facut asa:
am condimentat somonul cu condimente speciale pentru peste (nici aici nu am avut timp sa stau sa imi amestec eu niste condimente ), l-am asezat intr-un vas termorezistent uns cu putin ulei, am asezat deasupra doua felii de lamaie.

Am amestecat 100 ml vin alb demisesc  cu 50 ml apa si l-am turnat peste peste. Am acoperit vasul si l-am dat 15 minute la cuptor dupa care am luat capacul de la vas si am mai lasat inca 15 minute la cuptor ca sa se rumeneasca pestele.

L-am servit cu cartofi natur, mujdei de usturoi si felii de lamaie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu