joi, 12 ianuarie 2012

Racituri a la bunica



Mi s-a  facut pofta de racituri asa cum le face bunica asa ca a doua zi de dimineata m-am pus rapid pe treaba si dupa amiaza aveam racituri a la bunica gata inchegate.
Am folosit asa:
4 picioruse de porc
500 gr carne de porc fara os
sare, piper
1/2 capatana de usturoi

Am spalat bine piciorusele de porc si le-am pus la fiert impreuna cu carnea si usturoiul curatat la foc mic.

Am spumat de mai multe ori pana zeama a ramas limpede. Am condimentat cu sare si piper. Am lasat la fiert  pana carnea a inceput sa de desprinda de pe oase (cam 3 ore si ceva ) iar zeama sa fie cleioasa atunci cand puneam o picatura intre doua degete.
Am strecurat zeama si am lasat-o sa se racoreasca putin iar apoi am strans grasimea care s-a adunat deasupra.
Am dezosat  piciorusele de porc si  le-am repartizat in farfurii. Carnea am taiat-o bucati si am pus cate o bucata in fiecare farfurie.

Am repartizat zeama in farfurii si le-am dat apoi la rece pana s-au inchegat.
Am presarat putina boia dulce deasupra fiecarei farfurii de racituri inainte de servire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu