luni, 24 septembrie 2012

Biscuiti sarati

 In weekend aveam chef sa rontaim ceva sarat asa ca mi-am facut de lucru cu acesti biscuitei simpli si buni.



 Pentru aluatul 1:
200 gr faina
125 ml apa calduta
1 lgt sare
3 gr drojdie uscata
Din aceste ingrediente framantam un aluat pe care il acoperim cu un stergar si il lasam cam o jumatate de ora la dospit.

Pentru aluatul 2 (cel faramicios):
in reteta era: 13 gr unt, 25 gr faina, 1/2 lgt bicarbonat, 1 lgt sare.
Eu am pus: 50 gr faina, 30 gr unt, 1 lgt sare, 1/2 lgt bicarbonat
Toate acestea se amesteca pana devine un aluat faramicios.

Intindem aluatul 1 intr-o foaie cat mai subtire, presaram aluatul 2 deasupra si impachetam aluatul 1.



Intindem iar aluatul intr-o foaie subtire (cu cat va fi mai subtire cu atat vor fi mai crocanti biscuitii) si il taiem in dreptunghiuri cat mai egale....dupa cum observati eu am picat testul la faza asta....




Asezam biscuitii intr-o tava tapetata cu hartie de copt si ii intepam putin cu o furculita.

Dam tava cu biscuitii la cuptorul preincalzit pana se rumenesc frumos.



Un comentariu:

  1. Interesanta aceasta reteta.Totusi as fi vrut sa stiu cum ai impachetat foaia ,sau nu este atat de important cum impachetam?

    RăspundețiȘtergere