miercuri, 19 septembrie 2012

Pui de casa fragezit la cuptor



Dupa cum v-am mai povestit si cu alta ocazie eu una m-am cam saturat sa le ofer copiilor carnea de pui din comert crescuti fortat  cu tot felul de hormoni asa ca in primavara  ne-am achizitionat 60 de puisori pe care i-am crescut in curte .
Cum puisorii nostri s-au facut acum gaini si carnea nu mai e la fel de frageda ca la inceput iata una dintre retetele dupa care prepar eu pulpele de pui casa la cuptor:

Pulpele de pui le-am condimentat dupa gust cu sare , piper, vegeta de casa, cimbru,rozmarin, putin maghiran si le-am asezat intr-o tava unsa cu putin ulei.
 Am presarat pe deasupra 4 catei de usturoi taiati felii.
Am turnat peste pulpe 1 pahar de vin alb, zeama de la 1/2 lamaie si o cana de apa.

Am acoperit tava cu o folie de aluminiu si am dat-o la cuptor cam 2 ore . Dupa acest timp am oprit cuptorul fara sa deschid usa si am mai lasat pulpele inca o ora in cuptor.
Mi-au iesit niste de pulpe de gaina deosebit de fragede si de gustoase iar sosul din tava a fost bestial.....
Noi le-am servit langa un piure de cartofi si o salata de rosii si castraveti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu