duminică, 2 septembrie 2012

Tort carte


Acesta este un tort pe care eu doar l-am ornat.....Una dintre prietenele mele si-a dorit sa le pregateasca o surpriza unor colegi care isi sarbatoreau Nunta de argint iar eu m-am oferit sa o ajut la imbracarea si decorarea tortului.....
In primul rand sa le uram si celor doi : Multi ani fericiti impreuna !!!
...iar acum sa va prezint si tortul......


Prietena mea si-a dorit un tort carte , tort pe care ea l-a umplut si l-a sculptat foarte frumos in forma de carte (.....pacat ca nu am facut si o poza ca sa vedeti cat de frumos arata si doar umplut si imbracat in crema de unt.....) astfel incat mie mi-a fost foarte usor sa il imbrac in pasta de zahar.
Tortul a avut un blat alb si a fost umplut cu o crema ganaj iar apoi imbracat intr-un strat subtire de unt.
L-am imbracat intr-o pasta de zahar alba.
Prima data am imbracat lateralele (am masurat si decupat fasii le pasta cu care am imbracat marginile cartii.
Am masurat apoi si decupat foile de deasupra cu care am imbracat cartea.
Pe lateral am lipit si niste fasii subtiri care sa imite paginile iar apoi le-am dat cu o pensula pe care am pudrat putina cacao ca sa para o carte mai veche.
 Tot din fasii din pasta de zahar roz am executat apoi si o coperta a cartii iar din restul de material am facut un snurulet pe cate l-am asezat la mijlocul cartii......am mai ornat apoi cu niste trandafiri si verighete tot din pasta de zahat .
Am scris numele celor doi si urarea cu un colorant gel alimentar.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu