miercuri, 21 noiembrie 2012

Rulada din piept de pui cu legume

Am pregatit aceasta rulada de mai multe ori dar mi-am dat seama ca inca nu am postat reteta ei....imi place pentru ca se face la cuptor, nu contine grasimi... e cu legume..deci numai buna pentru copilasi ...si nu numai....e aspectuoasa si merge foarte bine si  ca aperitiv la o masa festiva




Avem nevoie de :
un piept de pui dezosat mai mare
4-5 catei de usturoi
1 morcov
1 ou
sare, piper
legume mexicane congelate
Tocam pieptul de pui impreuna cu usturoiul si il amestecam cu morcovul dat pe razatoarea mica si oul. Condimentam cu sare si piper dupa gust.
Pe o folie de aluminiu unsa cu putin ulei intindem compozitia de carne intr-un strat subtire. 
Presaram deasupra legume mexicane congelate.
Cu ajutorul foliei de aluminiu rulam cat mai strans.
Impachetam rulada il folia de aluminiu, o asezam intr-o tava care merge la cuptor si turnam apa  cam pana la jumatatea ruladei.
Dam rulada la cuptor pana scade tot lichidul din tava. Desfacem apoi rulada din folie si o mai lasam la cuptor cateva minute sa se rumeneasca usor.
Lasam rulada sa se racoreasca si apoi o putem felia.
Eu am pregatit langa ea un sos cu iaurt, usturoi si marar.
Bine inteles ca ai mei copii au gustat din ea abia dupa ce cu degetelele au scos toate legumele care erau in feliutele din farfuria lor...legume pe care le-au transferat apoi in farfuria mea  si mi-au spus sa le mananc pentru ca legumele sunt sanatoase si au multe vitamine....
....sau asa cum am spus merge si ca aperitiv pentru diferite ocazii ...
...aici o portie pe care am pregatit-o pentru o alta ocazie....

2 comentarii:

  1. Arata tare, tare bine.....
    Si cum eu sunt in cautare de retete dietetice, uite ca imi prinde foarte bine aceasta rulada.
    Te tzuc cu drag Myra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un gand bun, o imbratisare virtuala si mii de multumiri pentru reteta asta primeste te rog si din partea mea ♥ Rulada este extraordinar de buna si foarte usor de facut ♥ Te invit sa vezi cum mi-a iesit mie : http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2015/09/rulada-din-carne-de-pui-cu-legume.html

    RăspundețiȘtergere