vineri, 7 decembrie 2012

Ciorba de crap



un crap
1 ceapa mare
2 morcovi
1 radacina patrunjel
1 bucata radacina telina mai mica
1 ardei gras
1 borcan rosii in suc propriu sau rosii in bulion,
otet sau bors pentru acrit....eu am acrit cu otet
...crapul nostru...



Morcovii , patrunjelul si telina le-am dat pe razatoare, ceapa am taiat-o solzisori, ardeiul l-am taiat cubulete.
 Intr-o cratita am calit in putin ulei ceapa, ardeiul, morovii, telina si  patrunjelul pana s-au inmuiat putin. Am turnat apa si am lasat la fiert. Am adaugat si rosiile din borcan. Cand toate am fost bine patrunse am adaugat in ciorba pestele portionat si am mai lasat la fiert 10 minute. Am potrivit la gust de sare si piper, am acrit ciorba cu otet , am mai lasat sa dea un clocot si apoi am oprit focul. Am presarat verdeata tocata marunt si gata.....o ciorbita usoara si delicioasa......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu