sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Supa de linte



....este pentru prima data cand prepar o supa de linte....nici nu m-am gandit ca va si atat de buna...
Aveam un pachet de linte rosie care astepta cam de o luna pe raftul din camara ca sa fie incercat . Saptamana trecuta,intr-una din zilele mai reci in care a si nins la noi, nu foarte mult dar destul cat sa ii bucure pe copii,  i-a venit randul si lintei....

linte
1 morcov
1 radacina patrunjel
1 ceapa
rosii din conserva
verdeata tocata
sare, piper
lamie pentru acrit

Lintea am spalat-o in mai multe ape iar apoi am pus-o la fiert (cam o cana si jumatate de linte am folosit eu). Cand a inceput sa fiarba am spumat lintea de mai multe ori pana supa a ramas limpede.
Separat am calit in putin ulei un morcov, o ceapa , o radacina de patrunjel pe care le-am dat inainte pe razatoarea mare. Am adaugat legumele calite in oala cu supa.  Tot atunci am adaugat si cateva rosii din conserva taiate cubulete.
Le-am lasat pe toate sa fiarba impreuna cam 30, maxim 40 de minute.
Aveam leustean si patrunjel in congelator asa ca am pus si verdeata in supica.
Am potrivit la gust de sare si piper si am oprit focul.

Am servit supa acrita cu lamaie dupa gust....

...si i-am asteptat pe cei doi strumfi poznasi cu supica aburind atunci cand au intrat in casa inghetati de frig....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu