miercuri, 23 octombrie 2013

Pui umplut cu cartofi la cuptor



un pui (noi am avut unul crescut la curte)
250 gr ficatei, pipote, inimi
2 felii de paine
2 oua
1 ceapa
sare, piper , putina boia
 4-5 catei de usturoi
1 kg cartofi

...intai si intai ne-am ocupat de pui...adica s-a ocupat sotul cu jumulitul, curatatul, spalatul...
Am taiat cubulete mici maruntaiele.
Ceapa am taiat-o solzisori.
Painea am inmuiat-o in apa.
Intr-un bol am amestecat maruntaiele, ceapa , ouale si painea inmuiata. Am condimentat cu sare, piper si putina boia.
 Cu acest amestec am umplut puiul in interior si pe sub pielea de la pulpe .
Am cusut apoi puiul ca sa nu iasa umplutura.
Intr-o tava unsa cu ulei am asezat puiul umplut si condimentat cu sare si piper. De jur imprejurul puiului am asezat cartofii taiati in sferturi, usturoiul si  2 cepe taiate in jumatati. Am condimentat si cartofii, i-am stropit cu ulei.

Am turnat in tava o cana de apa, am acoperit cu o folie de aluminiu si am am dat la cuptor 1 ora pana puiul s-a rumenit frumos.
....simplu si perfect pentru o diminica in familie....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu