marți, 19 noiembrie 2013

Legume la cuptor



 


     Aceasta este o mancarica de post foarte gustoasa si poate fi adaptata in functie de legumele pe care le prefera fiecare. Iata cum am preparat-o eu:

1 vanata mai mare
1 ceapa mare
1 ardei gras rosu
broccoli
mazare
morcovi (eu am pus morcovi baby)
1 cutie rosii in bulion
sare, piper
putin ulei

Am fiert in apa cu sare cam 10 minute mazarea cu morcovii si broccoli.

Am curatat vanata , am taiat-o cubulete si am prajit-o intr-o tigaie cu putin ulei.

In uleiul ramas de la prajitul vinetei am calit ceapa si ardeiul taiat cubulete. Cand acestea s-au inmuiat am adaugat conserva de rosii in bulion, am condimentat cu sare si piper si am lasat la fiert cam 10 minute.

Am uns cu ulei un vas de yena si am asezat in el legumele fierte si vanata.

Am turnat deasupra sosul de rosii si inca putina apa si am dat vasul la cuptor pana mancarea a scazut.

Noi le-am servit cu orez si muraturi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu