joi, 19 iunie 2014

Claufoutis cu cirese





Acest claufoutis cu cirese era pe lista mea de "must do it" din momerntul in care au aparut ciresele prin piata dar nu stiu de ce tot am amanat.
Aceasta budinca clatita la cuptor cum imi place mie sa ii spun este delicioasa, fructata si mai mult decat simplu si rapid de preparat ...asadar ce iti doresti mai mult de la un desert de vara???

Avem nevoi de :
600-700 gr cirese fara samburi
4 oua
100 gr zahar
125 gr faina
250 ml lapte
un varf de cutiut de sare
2 pliculete zahar vanilat
unt si pesmet pentru tapetat

Ungem cu unt si tapetam cu pesmet o forma care mege la cuptor .
(eu am folosit o forma de copt de silicon cu diametrul de 28 cm ...si cu aceasta ocazie am sarit si peste faza cu pesmetul. Am uns doar forma cu putin unt topit)
Punem ciresele fara samburi in tava.


Restul ingredientelor le punem intr-un bol si mixam . (obtinem o compozitie ca si de clatite, poate putin mai groasa).
Turnam aceasta compotitie peste cirese si dam la cuptorul preincalzit la 180 grade cam 30-35 minute.


Lasam  la racit iar apoi putem servi. 

Nu-i asa ca e simplu???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu