joi, 12 iunie 2014

Inghetata visine


Aceasta inghetata am preparat-o acum doua saptamani si mi-a placut foarte mult pentru ca e usoara, racoroasa si fara chimicale.



Visinele noastra deja erau aproape coapte iar eu mai aveam inca in congelator o punga cu visine congelate de vara trecuta, si cum imi era mila sa le arunc le-am transformat imediat intr-o inghetata delicioasa.

visine congelate (cam o cana si jumatate)
iaurt grecesc (cam 100 ml)
zahar pudra dupa gust (nu mult am pus eu pentru ca imi plac inghetatele acrisoare)

Visinele congelate le-am dat prin robotul de bucatarie pana s-au maruntit. Am adaugat iaurtul peste ele si putin zahar pudra iar apoi am amestecat.
Am turnat apoi acest amestec in formele speciale pentru inghetata, am infipt in ele betisoarele si le-am dat la congelator pana a doua zi.
Am fost minunate a doua zi cand ne-am intors de la  scoala si serviciu, mai ales ca era o calduta afara........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu