sâmbătă, 14 iunie 2014

Pui cu orez si masline la cuptor

 Ieri cand am venit de la munca era rupta de foame dar si fara chef de a sta prea mult la bucatarie. Ma tenta mai mult sa stau afara, in curtea din spate unde inspre seara  e umbra si racoare, langa un pahar cu suc .
Asadar m-am gandit imediat la ceva preparat la cuptor si langa care nu trebuie sa stau prea mult .




1 piept de pui
1 cana de orez
3 cani supa de gaina
100 gr masline negre
1 ceapa
1 ardei gras
1 rosie
sare, piper
2-3 lg ulei de masline

Pieptul de pui ii taiem cubulete si il calim putin intr-o tigaie in care am incins uleiul. Cand s-a reumenit putin adaugam ceapa taiata solzisori si ardeiul taiat cubulete mici. Le lasam la foc pana se inmoaie.
Intr-o forma ceramica care merge la cuptor unsa cu putin ulei punem pieptul de pui cu ceapa si ardeiul. Adaugam orezul, rosia taiata cubulete si maslinele. Condimentam cu sare si piper dupa gust.
Turnam si supa de gaina iar apoi dam mancarea la cuptor cam 40 de minute.
Pe la jumatatea timpului de preparare scoatem mancarea, amestem putin in ea iar apoi o dam iar la cuptor.
Noi am servit langa o salata de rosii si castraveti....bine inteles ca afara, in curtea mea din spate, nu foarte mare dar pe care eu o ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu