luni, 16 mai 2016

Fursecuri cu martipan



A trecut ceva timp de cand am facut aceste fursecuri dar uite ca abia acum apuc sa le postez. Reteta o aveam dintr-un numar mai vechi din Secretele bucatariei dar bine inteles ca eu am adaptat-o dupa placul nostru.

3 albusuri
60 gr nuca de cocos
500 gr masa de martipan
60 gr zahar
1 varf de cutit de scortisoara macinata
migdale decojite si zdrobite pentru decor

Se incinge cuptorul la 200 grade.
Martipanul se pune intr-un robot de bucatarie impreuna cu zaharul si cu scortisoara si se mixeaza.
Albusurile se bat separat pana obtinem o spuma tare in care incorporam nuca de cocos. Aceasta compozitie cu cocos o inglobam in cea de martipan.


Cu o lingurita luam din compozitia obtinuta si formam un fel de bulgarasi pe care ii asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt (in reteta pe care o aveam eu scria ca aceasta compozitie se pune intr-un sprit prevazut cu o forma mare de stea si se spriteaza rozete cu mot in tava dar mie mi s-a parut cam tare compozitia pentru a proceda astfel ).

Peste aceste fursecuri se presara migdale tocate iar apoi tava se introduce la cuptor cam 8 minute.

Lasam fursecurile sa se raceasca in tava iar apoi le presaram cu zahar pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu