duminică, 6 noiembrie 2016

Piure de avocado cu para

     De 7 luni incoace ne luptam cu diversificarea ...pentru a treia oara... si trebuie sa recunosc ca la fiecare dintre cei trei copii ai mei a fost diferit.  Preferintele culinare nu prea au coincis si nici nodul in care am abordat acest subiect.
     In jurul meu am mai multe prietene cu copilasi de varsta apropiata Sofiei si sa stiti ca subiectul nostru preferat de discutie mai nou este :  
-si ce i-ai mai dat sa pape? 
     Si pentru ca stiu ca sunt multe mamici interesate de acest subiect m-am gandit sa vin si eu cu cateva propuneri.
     Aceasta e una dintre primele retete din diversificarea Sofiei si eu i-am oferit-o pentru prima data undeva in jurul varstei de 7 luni.


1 jumatate de avocado bine copt
1 para

Para am curatat-o, am taiat-o cubulete si am fiert-o cam 5 minute pana s-a inmuiat putin.
Cu o furculita am zdrobit bine avocado-ul si para fiarta si lasata la racit.
Am servit-o imediat pe Sofia cu acest piure si ea s-a aratat destul de incantata de el.
Dupa ce a mai crescut putin am renuntat si fierb para (defapt daca aveti pere mai moi  se poate oferi direct nefiarta si data doar prin razatoarea pentru bebe).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu